Umetnost in rokodelstvo

GLASBENI USTVARJALECglasba_pustolovci

 

1.      Pogovorite se o smernicah za kristjane glede izbire in poslušanja glasbe.

2.      Poimenujte in prepoznajte šest različnih glasbenih instrumentov.

3.      Izdelajte album, plakat ali kolaž, ki prikazuje glasbene instrumente.

4.      Poimenujte tri glasbene instrumente, ki so omenjeni v Svetem pismu.

5.      Pokažite, kako se igra glasbeni instrument.

6.      Naučite se dve pesmi in jih zapojte ali zaigrajte, ALI sodelujte v orkestru ali sodelujte v ustvarjanju glasbe z družino ali prijatelji.

Pomoč učiteljem:

1.      Ali bi Jezus poslušal to glasbo? Ali glasba slavi Boga? Preberi knjigo Sporočila mladim na strani 234-238, in s pustolovci izmenjajte misli, ki ste jih prebrali.

2.      Primeri so klavir, trobenta, klarinet, činele, flavta, saksofon, itd. Spodbujajte vključevanje glasbenih instrumentov, ki so v običajni uporabi v vašem delu sveta.

3.      Uporabite slike glasbenih instrumentov, ki jih pustolovci sami narišejo, ali izrežejo iz revij za izdelavo plakata ali kolaža.

4.      Nekaj primerov je:

a)      2 Mojzesova 28,33.34 – Zvončki

b)      1 Kraljeva 10,12 – Harfe

c)      Izaija 30,29 – Piščali

d)      1 Letopisov 15,16 – Cimbale

e)      Izaija 5,12 – Piščal

f)       4 Mojzesova 10,1-10 – Trobenta

5.      Vadite in igrajte preprost instrument, kot je blokflavta, okarina, ustna harmonika itd., ALI klavir, violino, ali druge instrumente, ki se jih otroci učijo igrati. Naj bo zabavno. Uporabite preproste instrumente za tiste, ki so manj glasbeni, da bi uživali v veselem ustvarjanju zvoka. Ustvarite svoje lastne glasbene instrumente.

6.      Naučite se skupaj dve novi pesmi in ju skupaj zapojte ali zaigrajte za druge, ALI uporabite tolkala ali kuhinjske pripomočke za skupno ustvarjanje »glasbe«. Skupaj vadite in igrajte, da bi zaigrali za druge.

 

GRADNIKIGradniki

1.      Preberi in poročaj o treh ali več svetopisemskih zgodbah, ki so naštete:

a.       Noe (1 Mz 6-7)

b.      Babilonski stolp (1 Mz 11,1-9)

c.       Abramov šotor (1 Mz 12,1-8)

d.      Puščavski šotor (2 Mz 25-27)

e.       Salomonov tempelj (1 Let 28,1-10, 2 Let 3-5)

f.       Jasli (Lk 2,1-20)

g.      Moder in neumen mož (Lk 6,47-49)

h.      Novi Jeruzalem (Raz 21-22)

2.      Povabite zidarja ali tesarja in se pogovorite o:

a.       Orodjih, ki jih uporablja (razstavite in prikažite)

b.      Stvareh, ki jih gradi

c.       Varnostnih pravilih, ki jih upošteva

d.      Vrednotah, kot so iskrenost, natančno merjenje, sledenje navodilom in načrtom, postavitev čvrstega temelja.

3.      Pokaži dve odločitvi, ki ju lahko skleneš ta teden, za izgradnjo in ne kvarjenje svojega značaja. Temelj stavbe je najpomembnejši del gradnje. Naš značaj je temelj. Jezus, vrhovni graditelj, nam bo pomagal skleniti dobre odločitve, ki bodo pomagale izgraditi dober značaj.

4.      Preberi Razodetje 21-22 in se nauči o nebeškem domu, ki ga Bog dela za vse, ki prejmejo njegov dar večnega življenja. Kakšne gradnike uporablja?

5.      Izdelaj eno ali več stavb kakršnekoli vrste ali velikosti. Lahko delaš samostojno ali v skupini.

 

IZDELAJ DA LETI

1.      Izdelaj letalo iz papirja in naj poleti.

2.      Izdelaj preprosto jadralno letalo in naj poleti.

3.      Izdelaj preprostega papirnatega zmaja in naj poleti, razloži varnostna pravila.

4.      Opazuj štiri različne živali, ki letijo in razloži, kako letijo.

5.      Nariši sliko tvoje priljubljene živali, ki leti.

6.      Vedi, kje Sveto Pismo govori o letenju angelov.

7.      Vedi, kdo so bili prvi piloti motoriziranega letala.

8.      Reši križanko o načinih letenja.

 

IZDELOVALEC KOŠAR

1.      Razloži, kaj je košara.

2.      Opiši različne košare, ki jih najdeš doma in za kaj se uporabljajo.

3.      Poimenuj in opiši orodja, ki jih uporablja izdelovalec košar.

4.     Opiši, kako se pripravijo materiali za pletenje košar.

5.      Izdelaj preprosto košaro iz naravnih trav, trsja, ali drugega naravnega materiala ALI  okrasi košaro, ki bo uporabljena na koristen način v tvojem domu, na primer za šivanje, smeti, jagode ali rože.

6.      Okrasi košaro, ki jo lahko podariš.

7.      Izdelaj košaro z ročajem.

 

KORALDE

1.      Kaj je koralda?

2.      Od kod izhaja beseda koralda?

3.      Naštej nekaj materialov, ki se uporabljajo za izdelavo korald.

4.      Povej vsaj dve zanimivi dejstvi o zgodovini korald.

5.      Naštej vsaj tri stvari, ki jih lahko počneš z koraldami.

6.      Naredi štiri ali več različnih predmetov iz korald.

7.      Podari enega od štirih izdelkov nekomu, recimo starejši osebi. Povej mu kaj si se naučil o koraldah in mu razloži kakšno posebno darilo si izdelal zanj.

 

UMETNIK

1.      Opiši, s čim se ukvarja umetnik.

2.      Navedi primarne barve.

a.       Zmešaj te tri barve in naredi tri nove barve.

b.      Uporabi teh šest barv in naslikaj sliko.

3.      Prikaži, kako se ošili svinčnike in očisti čopiče.

a.       Ošili dva svinčnika.

b.      Očisti čopič z uporabo vode.

4.      Naredi različni risbi in uporabi vsaj dve od navedenih tehnik:

a.       Prstne barve

b.      Barvni svinčniki, voščenke ali kreda

c.       Flomastri

d.      Tuš, svinčnik, ali oglje

5.      Nauči se umetnostne tehnike in prikaži dve od naštetih:

a.       Krompirjev odtis na blago

b.      Šablone

c.       Kaširani papir

d.      Umetnostni izdelek iz testa za kruh ali modelirne gline

e.       Reliefni zemljevid ali model v manjšem merilu

6.      Naredi dve od naštetih:

a.       Vabilo

b.      Knjižni zaznamek

c.       Čestitka

d.      Plakat